طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس
نوشته شده توسط : ساحل

از آنجا که این روزها وردپرس به یک نرم افزار همه گیر برای طراحی وب سایت تبدیل شده است، فروشگاه اینترنتی وردپرس نیز طرفداران خاص خود را دارد. به همین جهت، بر آن شدیم تا مزیت های مهم این فروشگاه اینترنتی را به صمع و نظر شما عزیزان برسانیم.

فهرست این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) پنهان
آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی با وردپرس تنها با ۷ قدم
قدم نخست: شما باید یک دامنه برای فروشگاه اینترنتی خود انتخاب کنید
قدم دوم: یک‌ هاست برای نگهداری اطلاعات فروشگاه اینترنتی خریداری کنید
قدم سوم: نرم افزار وردپرس را نصب کنید
قدم چهارم: برای فروشگاه اینترنتی خود یک قالب انتخاب کنید
قدم پنجم: افزونه WooCommerce را راه‌اندازی کنید
قدم ششم: یک درگاه پرداخت اینترنتی برای فروشگاه اینترنتی خود تهیه کنید
درگاه پرداخت اینترنتی با دریافت نماد الکترونیکی
از درگاه پرداخت اینترنتی واسط استفاده کنید
قدم هفتم: بهینه سازی سئو برای WooCommerce و در پی آن بالا رفتن میزان بازدید و فروش
مزیت های راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی با وردپرس
۱- هزینه کم برای طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس
۲- تنوع قالب‌های وردپرس مطابق با نیازهای روز کاربران
۳- افزونه‌های وردپرس از تنوع بالایی برخوردارند
۴- تهیه گزارش فروش محصولات
۵- اتوماتیک انجام شدن مراحل فروش
۶- خود را به جهانیان معرفی کنید
۷- بازاریابی با کمترین هزینه با فروشگاه آنلاین وردپرس
سرویس فروشگاه ساز اینترنتی چیست؟
چگونه یک” فروشگاه اینترنتی با وردپرس”راه اندازی کنیم؟
راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس چه مزایایی دارد؟
سرویس فروشگاه ساز اینترنتی چیست؟
شما با داشتن فروشگاه اینترنتی، میزان فروشِ خود را افزایش و کسب و کارتان را گسترش خواهید داد. طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس، می تواند هزینه های شما را در شروعِ کار، بسیار پایین بیاورد.

اگر به دنبال آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس هستید و نمیدانید فروشگاه اینترنتی چقدر برای شما هزینه بر خواهد بود؟ این کار به کسب و کار شما چه کمکی خواهد کرد؟ با ما همراه باشید تا زیر و بم همه چیز را به شما بگوییم.

قدم اول و پیش نیاز همه اقداماتی که در ساخت فروشگاه اینترنتی در وردپرس باید در نظر بگیرید این است که؛ باید به سایت‌های ساختِ فروشگاه مراجعه و درخواست خود را برای راه‌اندازی آن، ثبت کنید. اکثر فروشگاه‌های اینترنتی با برنامه وردپرس راه اندازی می‌شوند. راه اندازی فروشگاه اینترنتی با هاست وردپرس، کار چندان سختی نیست. در ادامه ما به این موضوع بیشتر خواهیم پرداخت.

آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی با وردپرس تنها با ۷ قدم
برای ساخت فروشگاه اینترنتی وردپرس باید ۷ مرحله زیر را انجام دهید:

در صورتی که این مراحل برای شما سخت و وقت گیر است و یا شما زمان و دانش کافی برای این کارها ندارید، می‌توانید برای ساخت وب سایت فروشگاهی با وردپرس از سرویس فروشگاه ساز آنلاین استفاده کنید.

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس
قدم نخست: شما باید یک دامنه برای فروشگاه اینترنتی خود انتخاب کنید
انتخاب دامنه برای فروشگاه اینترنتی وردپرسیدر شروع کار آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس و ووکامرس باید یک دامنه برای فروشگاه خود انتخاب و خریداری کنید. این دامنه می‌تواند برای بهبود روند کسب و کار شما بسیار مفید باشد. دامنه همان آدرس اینترنتی است که نشان دهنده نوع فعالیت و کسب و کار سایت شما می باشد. شما باید یک دامنه متناسب با فعالیت سایتتان ثبت کنید. همچنین دامنه‌ی انتخابی شما باید ساده باشد تا برای مراجعات بعدی بتواند در ذهن مشتریانتان باقی بماند.

 

قدم دوم: یک‌ هاست برای نگهداری اطلاعات فروشگاه اینترنتی خریداری کنید
شما پس از خرید و ثبت دامنه باید به فکر یک انبار داده برای اطلاعات سایتتان باشید. منظور از انبار داده، فضایی است که شما بتوانید در آن، اطلاعات و داده‌های مورد نیاز فروشگاه خود را ذخیره کنید. این فضا را هاست می‌نامند. اما مطلبی که باید درباره خرید‌ هاست بدانید این است که، شما باید به خرید هاستی اقدام کنید که دارای کیفیت بالایی باشد و نیازهای فروشگاه اینترنتی شما را برآورده سازد.به شما پیشنهاد می شود مقاله ما را برای کسب اطلاعات در حوزه انبار داده چیست مطالعه نمایید.

همینطور بخوانید ۸ نکته در افزایش SEO ووکامرس + معرفی افزونه سئو ووکامرس
قدم سوم: نرم افزار وردپرس را نصب کنید
پس از خرید دامنه و‌ هاست، این دو به هم متصل می‌شوند. پس از اتصال این دو شما باید نرم افزار وردپرس را نصب کنید. با توجه به نوع‌ هاستی که خریداری می‌کنید نصب وردپرس متفاوت خواهد بود. اما مراحل نصب برای همه یکسان است. تفاوتی که ممکن است داشته باشند در نوع کنترل پنل هاست است که با محیط گرافیکی متفاوت ارائه می‌شوند. اگر شما در گذشته یک سایت را روی کامپیوتر خود طراحی کرده‌اید، می‌توانید آن را به‌ هاستی که خریداری کرده‌اید منتقل کنید.به شما پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات در حوزه نحوه نصب وردپرس مقاله ما را مطالعه نمایید.

نصب وردپرس
قدم چهارم: برای فروشگاه اینترنتی خود یک قالب انتخاب کنید
پس از نصب وردپرس باید یک قالب مناسب برای فروشگاه اینترنتی خود انتخاب کنید که بتواند از افزونه WooCommerce برای ساخت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی پشتیبانی کند. شما برای انتخاب قالب سایت خود باید فروشگاه‌های اینترنتی که کسب و کارشان مشابه کسب و کار شما هست را، بررسی کنید. دقت کنید که آن‌ها متناسب با کسب و کارشان از چه قالب‌هایی برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس بهره برده‌اند. همچنین از چه امکاناتی در قالب فروشگاه اینترنتی خود استفاده کرده‌اند. پس از انجام بررسی‌های لازم، یک قالب متناسب با کسب و کارتان برای فروشگاه اینترنتی خود انتخاب کنید. همچنین باید یادآوری کرد که قالب حتما از افزونه WooCommerce پشتیبانی کند برای کسب اطلاعات بیشتر در حوزه افزونه ووکامرس چیست مقاله ما را مطالعه نمایید.

قدم پنجم: افزونه WooCommerce را راه‌اندازی کنیدراه-اندازی-فروشگاه-اینترنتی-با-وردپرس-5
این افزونه فروشگاه ساز ورد پرس، به شما این امکان را می‌دهد که اقدام به ایجاد فروشگاه اینترنتی با وردپرس کنید. با راه اندازی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس می توانید، فروش هر نوع محصولی را اعم از محصول فیزیکی و یا مقاله و مطالب آموزشی قابل دانلود را ارائه دهید. طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس پس از نصب WooCommerce در وردپرس می‌توانید تنظیمات مربوط به آن را در فروشگاه اینترنتی خود به صورت سفارشی تنظیم کنید.

برای فارسی سازی این افزونه فروشگاه ساز وردپرس می توانید از wix مقاله “چگونه woocammerce را ترجمه و فارسی سازی کنیم” استفاده نمایید

قدم ششم: یک درگاه پرداخت اینترنتی برای فروشگاه اینترنتی خود تهیه کنید
برای تهیه درگاه پرداخت اینترنتی باید نوع پرداختی squarespace خود را تعیین کنید. برای این کار باید به دو روش زیر اقدام کنید:

درگاه پرداخت اینترنتی با دریافت نماد الکترونیکی
می‌توان با مراجعه به شرکت‌های پرداخت اینترنتی، پس از بررسی شرایط دریافت نماد اعتماد الکترونیک اقدام به بستن قرارداد کنید. شرکت‌هایی مانند پرداخت بانک سامان کیش، ملت و غیره چنین امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهند. با تهیه نماد اعتماد الکترونیک برای فروشگاه اینترنتی خود می‌توانید از پرداخت مستقیم هنگام خرید محصولات در فروشگاه خود بهره مند شوید.

دریافت نماید الکترونیک یکی از مجوز های لازم برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی می باشد.

از درگاه پرداخت اینترنتی واسط استفاده کنید
ممکن است به هر دلیلی موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیک نشوید، بنابراین می‌توانید از درگاه پرداخت اینترنتی واسط بهره ببرید. کاری که شما باید انجام دهید این است که در سایت‌های پرداخت واسط ثبت نام کرده، و اقدام به فرستادن مدارک هویتی خود کنید. پس از تایید هویت شما، باید آدرس سایت فروشگاه اینترنتی خود را برای دریافت درگاه ثبت کنید. پس از تایید سایت فروشگاه شما یک کد API مخصوص و متناسب با دامنه فروشگاه اینترنتی به شما ارائه خواهد شد.

پس از تعیین نوع درگاه پرداخت اینترنتی خود، باید افزونه آن را در WooCommerce نصب کنید. پس از تکمیل تنظیمات WooCommerce، شما باید محصولات خود را در فروشگاه اینترنتی درج کنید.





:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: